Lördag 4 februari

Gårdagen var riktigt härlig! Njöt av båt frukost och så gick vi omkring i lite butiker,satt oss och fikade i Sturegallerian och kikade lite till.Tiden bara rusade iväg fastän vi inte gjorde särskilt mycket.Jag rea fyndade på Zara, två tröjor och köpte jeans för 99 kr! Sen när händer det,och speciellt att jag köper jeans.Och så måste jag in och bunkra på Lush,och så någon ny flaska också! Sen avrundade vi det hela med pizza på Vapiano och ett glas rött till.Och då satte jag stopp för min helt vita månad.Inte någon alkohol har det vart( inte ens det där glaset rött),och det känns riiktigt bra! Men,efter igår så måste jag nog säga att vin är ju faktiskt heelt underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0