Jajja

Far iväg till Avancia för att gymma,stiger ur bilen och är påväg över vägen när jag ser att avgasröret på min bil hänger löst, och där for hela mitt humör för dagen.Det var bara att försöka ta sig hem utan att allt trillar åt fan.Tur är har jag en väldigt snäll granne som kom och kikade på det,och gjorde en provisorisk upphängning. Och jag som redan krånglat med bilen i någon vecka. Nu måste jag försöka ordna det här också.Men den här dagen blev lite ur balans,kurade upp mej i soffan med en ny bok och tyckte lite synd om mej själv,tills jag insåg hur idiotiskt det är och struntade i den saken och riktade intresset i texten istället.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad läser du för bok? Har du läste Kepler böckerna?

Jag läste den sista på jullovet och den var jätte spännande. Jag tror du skulle gilla dom böckerna! Saknar dig <3

2012-02-12 @ 21:11:05
URL: http://jennysynnove.blogg.se/
Postat av: Casandra

Joo,jag har läst två,men inte den sista,men ska absolut göra det! Dom är bra:) Men läser Karin Alfredsson nu(finns flera böcker av den) som är väldigt intressant,har läst halva boken redan idag! :) Saknar dej också babe<3

2012-02-12 @ 21:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0