Feb 10

Tupperware partyt igår var ju över förväntan! Representerade den yngre klassen,vilket jag fick höra ett antal gånger,men alltså dom har verkligen bra grejor! Man skulle kunna ruinera sig själv faktiskt! Valde tillslut att köpa min ostkupa som jag verkligen ville ha,och en plastbytta som är superbra att micra allt möjligt i.Men det räckte för denna gången då det mesta är i övre prisklassen.(men hon föreslog att jag skulle ha party,men jag och ni mina vänner är nog inte riktigt på den "tant" nivån ännu).Sen for jag vidare på nöje istället för nytta och hängde med lite trevligt folk!(dock var det ju lite synd att jag skulle jobba när det väl händer något trevligt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0