true

Lite förvirrande tankar har börjat dyka upp.Men allt är nog inte helt befogat.Samtidigt har jag nu varit på Åland i ett och ett halvt år,och jobbat här i ett och ett halv år,Så egentligen är det kanske inte så konstigt att man börjar ifrågasätta sina val.Man blir ju såklart att undra om man ska vara här redan och nu,när man endå är såpass ung.Men det tar inte så länge för mej att inse,för jag vet att varje gång jag är på annan ort en längre tid så längtar jag hit,hem. Jag vet att det är här jag vill vara,och när jag insett det så vet jag att jag nog inte är så vilse som jag tror!
Men jag behöver hitta ett Mål. Och reda ut ,Vad vill jag göra,vad vill jag åstadkomma,vad vill jag få ut av tiden.
Och Då,då har jag en mening. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0