Helgen

ååh vad jag är förtjust i Påsken,som jag sa! Det är mycket ledighet och det är mycket tid för umgänge! Och denna Påsk har inte gjort mej besviken! Vin,kex och ost och en glad natt på Arken fick inleda på torsdagen,för att på fredagen smälla i mej mignonägg,pasha och en lovely citron mazarin kaka,och så blev det mer härligt umgänge över en flaska vin igen.Och ännu en natt på stadshotellet( som blivit aningens finare med den lilla renoveringen) På lördagen gjorde jag en gudomlig laxcheesecake med malaxlimpa botten till förrätt,mumsade i mej ännu mera mignonägg och choko från mitt påskägg(som jag självklart vill ha varje år),och sen bar det av till Sunds skogarna för häng med ännu ett härligt gäng på en fantastisk plats med fantastisk utsikt över vattnet! Promenad i solen,bingolotto kik,däckbyte,tvättning av bilarna och träning har jag också avverkat. Ni hör,helt till min belåtenhet allt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0