Mars 22

Är lite borta då jag surfar på ett nät som kastar ut mej var femte minut! Gah.det mest konstiga är väl att den i princip endast hatar skype.Nåå iallafall,så är det fantasi vecka i skolan.Igår hade vi en 20- tals inspirerad och den gjorde mej bara irriterad,så resten av dessa dagarna var inte särskilt lockande.Men idag var rätt kul,och jag säger då det,vad gör man inte för konsten?!
men försökte skona mej själv lite och inte dra allt upp i hårfästet och inte trycka på med alltför mycket svart(som det borde varit).Tycker lite synd om min hy alltså! Och röd i öronen kommer jag nog vara veckan ut.Idén var iallafall att man fått en örfil och blodet stiger och man har tårats lite i ögonen! Vi gör våra egna ideér på oss själva,så jag får skylla mej själv,hoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0