Mars 28

Idag var det Dragqueen makeup på schemat! Haha,och det var nog det svåraste och roligaste vi gjort!(mest kul bara för att det var så svårt att det blev så fult).men guud så fina dom blev tillsist! Min klasskompis var en ängel och delade med sig av sin man,så vi stod och sminkade varsin ansiktshalva och försökte få det någorlunda symmetriskt(yeah right).En riktigt stor eloge till killarna iallafall som har så mycket självförtroende att dom kunde ställa upp och se det som en kul grej! För det var precis det det var!(jäkla kul dock att modellen vår hade glitter i hela skägget när han gick på jobb!) jag fick också sitta modell för min lärare,men sen kan jag säga,ville man inte se sig i spegeln och jämföra hennes makeup med det vi lyckades få till.(men den där munnen är så jäkla ful alltså!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0