Mars 26

Vette tusan när jag har stigit upp halv sex senast,konstigt nog var jag pigg,men stressad och det fortsatte ju dagen igenom.Men fixade slutfotot och det riktigt bra! Man kan inte påstå att man är annat än nöjd! för annat får man inte vara när man gjort sitt första foto"jobb" med planering och utförande själv.Förstår dock inte hur klockan kan gå så jäkla fort(man har aldrig tråkigt kanske?).Allt måste fort arbetas igenom men kul hade jag påvägen! Jessica var såå duktig och det var himla trevligt att ha henne som modell! :) Vi har haft party musik på hela dagen,skrattat när man märker hur jäkla borta man är när man är fokuserad och så har jag sprättat ner hela toaletten med svart färg.
Var alltså en lyckad dag endå! Är för jäkla slut just nu och spännings huvudvärken tog tag i mej också,men det var det värt det! Och jag är alltså värd att gotta mej och bara slappa nu:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0