Mars 17

Min lärare tyckte min idé till slutfotograferingen var bra,så nu gäller det bara att få det gjort bra tillsist! Idag hade vi delprov i trendsminkning för kvinna efter en egen idé.Och typsikt nog glömde jag ta bild på det,men var inte helt nöjd endå.Att göra raka linjer krävs att man är duktigt stadig på handen,och det är tydligen inte jag! Nå sen gjorde jag en till sminkning på min modell,varit en trevlig dag faktiskt(: Kommit till det här lugnet i mej igen,efter det "hysteriska" som jag lätt får över mej när jag vill så mycket och vill förstå allt,och blir frustrerad när det inte går som det ska.Men sen någonstans ändrar det till en mer rycka-på-axlarna attityd.På gott och ont,för jag blir lite rädd för mej själv sen istället,att jag går över till för nonchalant. Men det har dom intygat att det inte gjort.pjuh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0