artonde i tredje

Det blev en riktigt ordentlig fredag! Efter min fina start så lyssnade vi på Skatteverket i två timmar i skolan,sen drog klassen till Vapiano och mumsade pasta,och hade opassande samtalsämnen vid bordet!Så tog jag mej ut till Södermalm och besökte Smink och perukmakarn som har en massa bra saker för hår och smink.(behövs en vända till och shoppa upp sig lite innan jag flyttar alltså!).Sen i en provhytt på H&M upptäckte jag en bula på låret,blev paranoid och drog på mej kläderna igen.haha.Men värst av allt var väl att jag på någo vänster råkade hamna inne på Systembolaget(skyller det på bulan)haha ja herregud,jag sitter alltså med en glas vin i handen denna helg också(det är ju gott förfan!) hoho.Nåväl,ni hör vilken trevlig fredag det vart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0