12-13 juni

Jo Hej igen! Nu är jag tillbaks från storstaden.Har hört en massa bra om Hesa,och jag måste nog säga att jag kan förstå det.Det är en helt mysig stad,av det lilla jag hann bekanta mej med den iallafall! :)
Hetsiga två dagar och en hel hög saker att försöka ta in i huvudet,men så tusans bra kurs! Så stört duktiga frisörer från London som både inspirerade och var ödmjuka och trevliga! Och i ett sånt snyggt hus med underbar utsikt.Fantastiskt allt helt enkelt!
Efter en heldag med massa nya intryck( i hettan) så fick vi äntligen byta om och satte oss ner för en fin tre rätters på Teatterigrilli,(med vin på det såklart) Jätte trevligt.Sen somnade jag fort väl på hotellet.Igår var det ännu mer inspiration för att sen hitta vägen ut till ett möte(hoppas på det bästa med detta!),och stressa till flyget(som jag då inte riktigt visste hur jag skulle klara,men ner kom vi ju:P)
Och nu är jag på grej med att det är vardag igen(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0