Labelled

Här är dom få bilderna jag fick taget på modevisningen förra veckan! Var en super stressig dag där jag stod och sminkade 17 modeller på raken,och just då tyckte man det kunde vara fem mindre.Men när jag sen fick se dom gå på "catwalken" så var det såå värt det! För det var fantastiskt! Det var så himla kul att se alla modeller klara och backstage,uppradade i väntan på att allt skulle börja.Och sen stod jag bara med ett stort leende på läpparna! :) Efteråt kom utmattningen krypandes,men då skulle det firas lite,så vi korkade bubbel på Indigo,och så lite välbehövlig mat på det! Sen var det dock svårt att komma i säng eftersom man var så uppe i varv. Det var en väldigt lyckad kväll,som man gärna gör igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0