30 juli

Så festade vi slut på Juli också! Gårkvällen bjöd på mojito och öl på Arken Garden bland precis alla andra som ville befinna sig ute,och det var ju helt galet mycket folk det! Var himla trevligt med brudarna:) Hann också se lite av fyrverkeriet när vi sprang vidare,och mötte på en hel drös till med människor.Så kul att mingla! Och jag vette tusan vad som hänt,eller vad min klänning hade för magiskt över sig,men jag fick huur mycket komplimanger som helst! Och det händer absolut aldrig annars. Så det var såklart trevligt,och oväntat, och jag tackar för det:D (den där klänningen måste bli väl använd:P)

Kommentarer
Postat av: maestro

nåmen du passar ju rikit bra i rött!!

2011-08-03 @ 15:52:54
Postat av: Casandra

nåmen tack tuz!!

2011-08-03 @ 22:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0