Jan. 7. 2011

Jo sini! Nog ordnades känslan av en fredagskväll alltid! Efter att spelat vänd tia med lite egna alkoholregler så blev det mycket skratt! Sen tog jag min kraxande röst,som lät som om jag skrikit för mycket på dansgolvet/eller druckit för mycket whiskey,tyvärr så var inte fallet något av det alls,och for till archen.Första gången jag befann mej på det där hotellet på en "vanlig" fredags utekväll också,och jag blev förvånad hur mycket folk endå var ute helgen efter nyår! Kul,och trevligt hade jag! :) Aalltid fint att prata vettni,har lite svårt att vara tyst ibland,vilket ju kanske inte hjälper en dålig röst,men jag tror på det att det nog sääkert blir bättre om man håller igång den,och pratar så mycket man bara kan,haha:D
Nu intar jag soffläge tills maten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0