Året som gick

Mitt 2010!


Januari
Firade in det nya året som brunett i Oslo med min nyfunna vän som tog mej under sina vingar så jag slapp sitta själv på nyåret.Tyckte månaden var bara kall och snöig och trodde aldrig den skulle ta slut
Februari
Var på födelsedagsmiddag,tyckte fortfarande att det var kallt,hade vinkväll,var ut med jobb brudsen och påbörjade processen att bli ljusare håret
Mars
Mamma och mommi kom på besök och vi hade en härlig helg,var ut med brudsen igen och hade dille på päron med vaniljkesella
April
Jobbade in tid,så for jag hem på "påsklov",träffade vänner och åt gott
Maj
Kände våren komma,berättade att jag skulle lämna Oslo,hade "hejdå fest",sov i Stines nya lägenhet,åt fin hejdå middag med mina sambosar,sa hejdå till jobbet för gott,kom hem till ön och försökte anpassa mej till det,balkonghängde i solen,födelsedagskalas
Juni
Studentfest för brorsan,började jobba,korplagfest,umgås med alla vänner,sitta ute i solen och läsa bok,Midsommar på Föglö
Juli
Balkong häng och vattenpipa,mera läsning i solen efter långa jobbdagar,födelsedagskalas,Hoffmaestro,after work,fester och häng
Augusti
Min 21 födelsedag,soliga frukostar på verandan,Paf Open,sista korp fotbollen,sista festerna för sommaren
September
Påbörjar träningen efter sommaren,jobbar sista dagarna,hemmakvällar,Skördemarknaden och åt kondisbuffé,många promenader,till Åbo till mommi och moffa
Oktober
Ledig väldigt mycket,många hemmakvällar i soffan med ett glas vin och ost, till Oslo och hälsa på,mer träning,
fikor och snack
November
Umgicks en heel massa och fikade överallt,trevlig Halloween,födelsedagskalas med bastu,långa frukostar med tända ljus,till Åbo igen
December
Mycket fint umgänge,började jobba för en månad,fester,massa skratt och galna saker,fin Julafton och Nyårsafton
(det var tusan bra att få gå igenom hela så man verkligen påminner sig själv!(: men tog en jäkla evighet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0