Sthlm

Har tagit en riktig helg dag idag,alla andra är ju också lediga så.Har försökt få lite gjort av allt det som blev frågetecken från igår.Insåg att jag då inte är en storstadsmänniska efter att trängts med allt folk på drottninggatan,får tusan bara i nerverna! (inte är det roligt att stå och äta heller)
Men då passar det bra att mitt lilla krypin ligger i ett lugnt villa område i Sollentuna istället! Det var riktigt mysigt med ett nyrenoverat litet litet badrum,kök med alla redskap,ett sovrum och ett "vardagsrum" med tv och dylikt! Bussen går utanför och det är gångavstånd till Sollentuna centrum!(wiee!) Tror det blir riktigt bra,fastän jag endå inte förstår att jag ska bo där ännu.Det är fortfarande en galen fantasi långt borta.
Sen skulle vi kolla upp var skolan låg.Men det är för det första inte så lätt om man inte har koll på adressen! Alltså,jag vet inte vaad som har hänt med mej den här hösten,förändrats har jag iaf banne mej gjort! För det skulle aldrig ha hänt att jag skulle varit såhär oplanerad förut! Jag tänkte fara med mina lakan och handdukar i ett papperspåse till Stockholm jag,och inte hade jag med mej en adress eller en aning om var skolan var,fast vi skulle gå dit.haha
nåväl,hittade något och blev trötta och slut tillsist efter allt gående,meen nu har jag en aning mera koll på saker och ting! :D
hoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0