när man är där måste man se till att uppskatta det

Jag har ett välbefinnande över mej.Man kan kanske kalla det lycklig,eller allmänt nöjd med livet.Dom senaste månaderna har varit så bra! Bara sådär allmänt.Tror jag är i något slags mellanläge.Bara är och mår bra.Har varit så mycket fina ögonblick som gör mej glad.Och alltihop tillsammans med att det inte är särskilt mycket som stör i detdär gör att man blir lycklig.
Dock har jag lite svårt att förhålla mej till det.Vet liksom inte riktigt hur jag ska hantera det.Men tror inte jag ska tänka så mycket på det(men blir ju automatiskt så när jag får slut på saker att tänka på,alltså får det inte bli för tråkigt dethär mellanläget utan något måste hända ibland så jag kan tänka på det,hoho)
,utan bara vara och leva med i det och njuuta!

Kommentarer
Postat av: Jenna

önskar jag vore i det mellanläget också..

2011-01-02 @ 20:25:50
URL: http://daaasemd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0