Dom vet vad dom snackar om

Jag kom på att jag ska sluta tycka att jag är så jäkla förvirrad över framtiden.För egentligen så har jag ju redan en bra grund,något i ryggen.Jag har två yrkesutbildningar och har kommit på inom vilken bransch jag vill jobba.Sen är det där "någonting" inom den branschen som jag inte vet vad är.Vad jag vill.Men,jag måste se till det jag har nu istället för det jag inte har.Det är ju något iallafall. Och sakerna faller nog på plats och man inser mer,bara man fortsätter på den här vägen.

Det är inte lätt att välja väg,att veta vad man egentligen vill.Det finns så ofantligt många möjligheter.Så man ska bara fortsätta kämpa och fortsätta leta.Så hittar man nog svarena tillslut.Ge inte upp helt enkelt.
Dom har rätt dom äldre som säger att dom inte skulle vilja vara i 20 års åldern igen,"för man var så förvirrad".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0