Då var vi igång då,på riktigt på riktigt

Hej hörrni! Det blev så fullt upp så jag har inte alls haft tid! Var som sagt första skoladagen igår,fast det känns som om jag gått en vecka redan! Allt på en gång.Det här kommer bli tufft och intensivt,men då är det också väldigt seriöst,vilket ju det ska vara! Blir nog säkert bra ju mer man kommer in i det,var heelt slut igår alltså! och väldigt mycket läxor och saker att ordna.Idag hann jag iaf laga egna köttbullar,fin fint.Börjar få ett litet lager på mat nu,så jag slipper springa i matbutiken alla dagar.Det räcker med att jag måste släpa på min stora sminkväska varenda en dag fram och tillbaks till skolan,och det kan jag säga är en plåga bland alla stressade människor på centralstationen,och upp och ner för alla trappor! Men jag vet att jag har det framför mej nu i fem dagar per vecka i elva veckor.Men det är bara att bita ihop och bära och dra det!
Nu ska jag i säng för är ikväll också väldans trött!
Nattii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0