den fjärde i city

Igår kväll insåg jag hur jäkla stort Stockholm är! Blev lite "chockerad" kan jag väl säga.Vackert som jag sa,men det är nog ingen stad jag vill gå omkring själv i.Den är en stad jag vill upptäcka med någon annan.För upptäcka mer av den,det vill jag.Lite vårväder skulle dock inte skada för att göra det lite roligare att strosa omkring!
Middagen var riktigt trevlig,gillar klassen! :) Jag körde på det som aalltid funkar,pizza och öl! haha yummi.Sen skulle några dra vidare ut,vilket är en sak jag verkligen ogillar med storstäder,man får springa runt till en massa olika ställen för att se om man kommer in,eller så är det långa köer.Att tillochmed få mat plats var ju små krångligt! Nåväl,finns ju en charm med allt.(stod en lång stund och bara glodde på husena och allt vid stureplan.En ny värld dethär,haha)
bjuder på några suddiga bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0