sextonde

Fick tillsist tag på en kille till dagens smink uppgift,av min klasskompis som lyckades övertala några vänner.Men egentligen skulle vem som helst kunnat ställa upp för vi sminkade i princip inget.Så det är dags för er killar att våga lite mera helt enkelt! Se saker som en kul grej.Men inser hur snedvridet det är att när man sminkar killar så det knappt ska synas,medans på tjejer är det helt annat tänk.Dock har ju faktiskt aldrig någon tvingat oss! Så tycker det är bra att jag övar mej på att gå osminkad.Vi ska väl alla vara så vackra naturligt:P Efter att vi sen skrev ett två timmars test för att se om vi kan allt teoretiskt,var man värd en fika(: väldigt trevlans. Nu måste jag kasta mej i soffan så jag hinner med lite slappar tid innan läggdags!
Godkväll på er

Kommentarer
Postat av: tua

duktig bobby :)

2011-02-17 @ 15:05:57
Postat av: Casandra

hihi:)

2011-02-17 @ 19:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0