Leende dag

Fan vilken härlig dag hörrni! :D Bara sådär allmänt!
Gjorde trebensfransar i skolan och kopierade en skönhetsbild.Lite lite tid på allt men allt jag hann med blev helt lyckat! Vi hade kul,så sken solen ute,och det doftade sommar grillning där jag stod och väntade på bussen.Hittade gina tricot i sollentuna centrum,bra sådär när man inte har kollat runt överallt ännu,det räddade väl mej från att köpa upp en massa pengar i helgen(men det kommer ju en ny,hoho)!
Allt har känns lätt och trevligt helt enkelt! finemang det,och om mindre än en timme kommer Micke björklunds program som jag får en så härlig känsla av också!
Trevlig kväll på er!
det är torr ögonskugga i brynen(nästa vecka brynplockning),fransmarkering,bronze och rosa skimmerskugga plus matt skugga ovanpå det,på ögonlocket och längs undre fransarna, och trebensfransar.Sen hann jag tyvärr inte mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0