FREDAG 18

Idag har vi haft delprov igen.Vi gjorde en naturlig makeup på 15 minuter.Och sen skulle vi komma på en produkt att göra reklam för,så jag valde ett läppstift.Och sen sminkade vi modellen enligt deras önskemål.Erica var så snäll som ställde upp och det var himla skoj att ha henne i stolen.Synd att jag glömde ta bild på de åländska korall läpparna,som vi kallade det.Sådär fräscht sommar fint,så som vi ålänningar är på sommaren(eller så int efter allt festande)höhö.Sen hade jag en väldans trevlig eftermiddag på Östermalm,där det lagades tacos och dracks ett glas vin! Och så en vända på stan,och herregud så kort jag fick känna mej bredvid min riktigt långbenta klasskompis! Känner förresten att jag fått en gnutta mera koll på staden,dock en väldigt liten en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0