en jäkla massa mat i tankarna

Jag har nog nämnt någon sorts mat varje dag nu,mina mage är hungrig hela tiden och tankarna bara cirkulerar runt ätbart.ursäkta mej hörrni,men det är nog en sådan period just nuu.Och saken är den,om ni inte förstått det ännu,att fikastunder(inkluderar även större frukost och kvällsmys) är en av dom bästa sakerna jag vet.Det är små stunder av lycka,att få umgås med folk jag tycker om över något gott! Det är en sån liten grej egentligen,men betyder så ofantligt mycket.Det är sådant jag saknar när jag är själv,sådant jag tycker är lyx.(jäkla dumt att det ska måsta innehålla mat dock).För mej är det njutning iallafall!

Kommentarer
Postat av: Malin

mat är livet =) haha

2011-02-06 @ 20:45:44
URL: http://halohaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0