10

hoho,nu har jag nog gjort mitt för idag.Är lite slut i kroppen.Idag hade vi ett delprov med inriktning på brudmakeup,som jag är helt nöjd med! Jag vet vad som är gjort fel direkt när allt är klart,vilket är ett framsteg! Sen gjorde vi en sminkning till och dom färgerna passade Jessica så bra i! :) Glömde helt bort att ta några bilder i all stress vilket är väldigt synd.Var iallafall en väldigt trevlig skoldag! Men när man sen varken fått äta eller dricka från klockan sju till ett och så stått på helspänn och bara fokuserat,då är man trött efteråt! Att det sen var snöstorm utanför dörren var inte så uppiggande heller.Fick endå bege mej ut för att inhandla lite(vad gör man inte för sin mamma) och kom tillbaks som en panda look alike i ansiktet,tss,tur att man inte känner någon här.
och sådär just har en till skolvecka passerat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0