31 december

Och så stiger vi in i ett Nytt år igen då! 2011 lämnar vi bakom,men glömmer ej.
Man blir ju alltid att tänka, att ännu ett år har gått,och vad tusan har jag gjort med det?! Vilket gör att man reflekterar över vad man faktiskt gjort under dom senaste 12 månaderna. Och då ser man att dom inte var förgäves iallafall!
Jag lär mej hur mycket som helst och inser nya saker varenda ett år.Vilket såklart är fantastiskt! Men i år har jag verkligen insett saker så att jag fått någon slags ro.Jag börjar förstå vad jag tycker om vissa saker,grunder. Och Jag växer.Och det är en härlig känsla när jag själv vet om att jag gör det. Och det är på alla plan.Och jag hittar någonslags harmoni.2011 flyttade jag till Stockholm,började en intensiv utbildning med nya människor att vara runt,och själv i en storstad.Klarade utbildningen suveränt till sist,flyttade tillbaks till ön och fick ett jobb jag ville ha.Har haft utmaningar varje vecka,med en massa nya saker att lära sig och jobbat mej framåt.Köpt en bil har jag också gjort.
Framförallt,njutit av Året med mina underbara vänner,som är mer än guldvärda! Skrattat och babblat,sett och uppskattat dom små sakerna,visat fram fötterna och varit glad för att jag får vara just här.
Tack alla som funnits med mej och gjort det här året till ett sånt fantastiskt!


(ett axplock bilder)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0