19-21 augusti

jo hej igen.Nu är det verkligen slut på sommaren! Men har som sagt haft en jätte fin födelsedags helg! Fick lite presenter i fredags och fick en heel drös med gratulationer,vilket jag blev himla glad för såklart! Åt middag ute efter jobbet och for sedan och umgicks med ett gäng brudar,vilket var en kul förfest.Sen kan jag ju säga att arken var en stor besvikelse då jag redan var i säng halv två,dock väldigt skönt! Lördagen spenderades på Paf open center courten med och bland gröna regnkappor och stört bra stämning! Så jäkla nice med beachvolley alltså! och så en Niska pizza på det.För att sen bege sig till en annan födelsedags tjej för att äta cheescake och dricka lite rosé,för att sen avsluta kvällen på Kino.Där det ju var proppat med folk men såå jäkla bra drag!(dansa dansa,och svettas bland alla andra) Nöjd tjej efter det(visste att det skulle leverera!)
(hawaii blommor tog jag med mej ut kvällen till ära också)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0