Vi sa det så

Ville inte gå från skolan i fredags.Men det kändes väldigt bra att få betyget i handen! I Made It! Skålade för oss själva med ett glas champagne vid halv tolv tiden,sen var det tyvärr dags att säga hejdå och så for jag och köpte en Asti så jag kunde fira mej själv lite,för det var jag värd:D Så möttes vi upp på en restaurang för middag och så gick vi till Frida i klassen för att fortsätta.Det jobbigaste var ju att sen säga hejdå till mina kära klasskompisar.Otroligt hur man så fort kan bli tajta! Men vi behövde nästans det för att klara den här utbildningen,för att vi skulle kunna stötta och hjälpa varandra.Och kul har vi ju också haft! Så egentligen var det inget avslut,utan ett "vi ses snart igen"! Man måste göra det så.Det är speciellt när man träffar nya människor och sen umgås med dom varje dag,för att sedan inte träffa dom på ett väldigt långt tag.Människor som har stor inverkan på en.Som ens lärare.Men alla finns kvar,eller,man måste alltid tänka att "vi ses snart",för att göra saker lättare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0