den känslan när man insuper minsta lilla vy

Jag har aldrig vistas många gånger i Stockholm.Men jag kommer ihåg två av gångerna speciellt,då jag såg ut över staden och tyckte den var så vacker.Sen dess har jag alltid velat bo här.Tills i januari när det närmade sig den dagen jag faktiskt skulle flytta hit.Jag hade ingen riktigt lust med det,själva staden lockade inte. Men tack gode att det blev bra endå! Nu när jag gått här över broarna och längs vägarna och tittat mej omkring,varje dag vänt huvudet åt vänster och sett ut över gamla stan och södermalm på min väg till skolan,granskat alla hus noggrant,då har jag njutit och insett att jag fortfarande tycker den här staden är så himla vacker.Stockholm i mitt hjärta,faktiskt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0