April 12

Ooch dagarna springer iväg lika fort som vanligt! Har mycket på min att göra lista och försöker beta av den bit för bit.Idag har jag försökt förstå mej på det här med domänadresser och hur man går tillväga.Har ju ingen jäkla koll på det här med internet egentligen,och då blir ju allt så krångligt direkt.Det är ju så att jag måste göra en hemsida/blogg(för att göra det aningens lättare för mej så) för att kunna se till att få ett annat betyg från skolan.Dom har ett Diplomerad Makeupartist,som jag är nu,och ett Professionell Diplomerad Makeupartist.Jag anser ju egentligen inte att dom två olika orden gör någon skillnad allmänt,men man kan lika bra försöka, då jag endå har endel gjort av alla dom uppgifterna man måste göra! Värt ett försök och man har sex månader på sig att lämna in allt också efter avslutad utbildning.Så det ska jag se till att fixa! Men det betyder ingen vila och fortsätta med arbete

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0