10 april

Att vara hemma igen är lika konstigt som vanligt,men lika vanligt som alltid.Förvirrande eller! Men så jäkla fint med min egna säng! Har inte sovit ordentligt en hel natt på två månader,men tusan hur fint jag sov i natt! Skööönt.Man liksom pustar ut lite.Men endå har jag ju miljoner saker som snurrar i huvudet.Ingen vila bara! Nå idag har jag iallafall fått ta tag i den enorma högen med grejer och kläder jag fått fraktat hit,sådär så man inte alls visste var man skulle börja och hellre bara ville skita i det.Men när man vet att man får sitta ute i solen som vila så gick väll det endå. Fyra nya par skor har jag tydligen lyckats få hit,och en massa annat(fattar faktiskt inte hur det kunde vara så mycket saker)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0