virrvarr

När jag steg av t-banan på Hasle i torsdags eftermiddag och sedan steg in på Hair lounge,var den konstigaste känslan jag känt och en av de mest konstiga situationerna jag varit med om.Det är tusan inte klokt hur stört det kändes att vara där igen! Var som att jag varit där på jobb dagen före,"allt var som vanligt".Och det kändes också som jag hade träffat alla hela veckan.Hjärnan spelade spel med mej,verkligen.
Det var egentligen allmänt konstigt hela helgen,att fatta att man faktiskt var där.Intressant vilka känslor som kommer fram när man besöker platser,träffar människor osv.Både på positivt och negativt sätt.Det jobbiga tycker jag är när man inte vet varför det känns som det känns,och ifall just det är bra för mej.Är det liksom bra att känna att man stiger in på samma plats igen,månader efter man lämnat den världen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0