Oslo<3

Tillbaka på ön igen efter några heelt underbart fantastiska dagar i Oslo!Har haft det så jäkla bra och nu känns det koko att vara hemma igen.Såå härligt att fått hänga med Stine varje dag,vakna i deras lägenhet,äta frukost tillsammans,åka bil och bara vara fjantiga vi. Så nu är jag en massa fina minnen rikare(:

Har hunnit med en hel del faktiskt.Varit och shoppat och fikat med Jenny och det var härligt att se henne också(: Shoppat lite till och irrat runt i mat affären på lördagen för att handla allt till kvällen då (gamla) jobbet kom på middag.Så då stressade vi och lagade lammstek och sås och grejer,riktigt duktigt om jag får säga det själv! En helt underbar lördagskväll också då jag skrattade så jag fick ont i musklerna pågrund av Jan Haakon och hela Hair lounge gänget,jag var riktigt glad för att få träffa alla igen! Vi drack vin in på natten och hade det super kul!
I söndags var det familj dag:D vi var ut och gick och så fick jag se gruvan där hennes pappa hackar efter stenar,och så åt vi middag med hennes föräldrar och syster och mormor och morfar.Så tusans mysigt! Dom är alla så snälla och goa så man känner sig så välkommen(:

Sen igår var det dags att säga hejdå för denna gång,inte särskilt roligt nej.Men jag är så tacksam och glad för dom här dagarna jag fått där,dom lever jag länge på! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0