Fiin fin helg!

Hade en sån förbannat härliig kväll igår! Hög på livet var det jag blev! :D
Var faktiskt riktigt nice att lyssna på alla banden i idrottsgården,(blir varm i hjärtat och får ett leende på läpparna!),och det stämde det där med att vi höjde medelåldern,haha.Men jag förstår inte varför det inte var flera där för att lyssna på musiken.I ungefär en timme kom sen dendär "hur tråkigt det är, ingenting händer här på ön" ångesten,men sen händer det man önskade sig tidigare och kvällen vände och blev jättebra igen! Så underbart att få vara social och  att möta folk man inte träffat på länge(: ooch så jäkla fint att det kan vara så kul ute fast man inte har druckit en enda droppe alkohol(och istället få hög på livet ruset! haha)
Jag sovgott efter att jag lugnat ner mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0