tjugofjärdenovember

Viilken härlig dag va! Har klättrat i bergen och gått i skogen i all snö! Tur att jag har en vän som följer med på såna äventyr med mej! Är så befriande och fint att göra såna där saker.Vi har blivit alldeles för "beroende" av tekniken och är allt för tråkiga nuförtiden! Varför hittar man liksom inte på saker ute,som små barnen? Man blir så lat och vill bara vara inne.Var riktigt stolt att vi som stadsbor inte skippa vårt lilla äventyr fastän det var snöblåst!(som annars är rätt vanligt) Kul hade jag iaf:D Sen lagade jag egen dinkel pizza med mozzarella,skinka och ruccola! Känt mej riktigt energisk alltså!
och nu drar jag och tränar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0