vänskap är kärlek

Dagen idag har varit sliten,såklart.Vi tog oss upp efter lite om och men och fick i oss lite frukost.Det där med att hälla i sig vatten före läggdags fungerade tydligen inte.Så det var bäst att ta lite frisk luft.Sen låg vi ute på gräsmattan i solen och pratade.Såna där stunder,som egentligen inte är särskilt märkvärdiga eller kräver något,är dom stunderna jag uppskattar mest.Dom stunderna som jag tänker tillbaks på och blir glad och "längtar" tillbaks till.Man måste ta vara på såna små stunder och verkligen känna efter där och då och bara njuta av det.
Det gjorde ju att jag återigen ifrågasatte,vad har du egentligen gjort,när vi ligger där och bara pratar och bara är.
Det vill jag inte mista.Det vill jag inte gå ifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0