Var nöjd kvinna

Okej,nu kommer den en drös med egopics här.Sådär varning om ni är allergiska liksom.Det var sådär igen att jag blev och kollade på bilder från förra sommaren,och inser att jag såg bra ut,NU insåg jag det.Vad är egentligen problemet här? Kan man bara inte se på sig själv och se att man ser bra ut,och vara nöjd.Där och då,nu och varannan dag. Mitt hår ska jag iaf inte nojsa om,vi vet ju alla vad jag tycker om det den där fina sommaren 09.Meen,vad säger ni, var det finast med blont eller brunt långt hår?


Kommentarer
Postat av: Sarah

Oj, vad svårt! Du passar så bra i båda, så jag säger BÅDA! :D

2010-05-08 @ 12:36:09
URL: http://annaemelia.blogg.se/
Postat av: Casandra

Så snäll du är då!

2010-05-09 @ 18:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0