Trubadurer

Tack gode för att det Äntliigen började regna! Som jag väntat alltså.Igår var pollen skiten helt åt helvete,herregud hur jag lät och såg ut.Rätt så sliten,men efter en kopp kaffe och lite sömn så började jag bli mer människa igen,och såklart blev jag ju då direkt sugen på öl.haha,(det är redan illa).Så mamma och jag delade en öl till maten,det hör ju helt enkelt bara till.Så fick jag en god tur på cykeln för lite sooft balkonghäng,och italiensk radio! Planen var Ångbåtsbryggan.Och gud så jag gillar Åland när det är såhär.Man far dit några personer och sen droppar det bara in en massa folk,som man "känner",så sen satt alla och trängdes och hade det nice i sofforna! Helt underbaart.

Och ja,blev vi inte mer sugna på sprit,och kanske en liten tur genom krogen? Yees.Drack vin på balkongen och for sen till stan igen,och Fanny skulle absoluut in till Arken,fast vi endå bara visste att det är 40 plussare där.Jag fick ångest,fancy kände sig ung och fräsch,haha.Och jag kan ju säga att det blev en vääldigt kort tur för att kolla läget,helt jäkla dött(eller ingen vi kände).Sängen lockade mycket mera sen.
Och nu måste jag gå efter min cykel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0