släkt eller?

Nu sitter jag åter här i soffan och ser på Eurovisionen,efter en heel dag i Sverige! Vi får alltid dagen att gå så tusans fort när vi far iväg.Sprungit på Ikea,vilket ju tar sin tid när man hittar så mycket bra! Det blev ju en historia för sig när vi skulle försöka få in allt i bilen,och för att vara mamma och jag var jag mäkta förvånad och stolt! haha.Till på köpet skulle det klämmas in sex stycken buskar till gården,plus mat och självklart saker från båten.
Undrar hur mycket alla ålänningar egentligen bunkrar bilarna med! Skrattat så jag gråtit har jag också en heldel,vi är nog bra koko! Missat på mcdonalds drive in och klantat oss allmänt.Fin dag(: Förresten så kan den väl inte vara dålig när jag ser att jag betalat 8,50 för en låda öl!:D
Godnatt,vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0