när allt inte är lätt att förstå,när det vuxna är pågång

När allting inte är så jäkla lätt.När tankarna snurrar i hundraåttio och det bara allmänt är en grävande känsla inuti.
Får jag ifrågasätta? Hur mycket får jag ifrågasätta? Är det rätt att göra det? Vad är okej och inte.Om och när man måste ta ett val så vill jag veta rätt och fel.Och hur ska man egentligen känna det?
Jag kommer bara fram till att måsta säga åt mej själv.tänk inte,utan bara var.
Men att gå och det känns såhär,känns inte okej.Det vill man göra något åt,fast det är tydligen väldigt svårt.För kom ihåg,det är knappt en vecka sen jag kom tillbaks.

Kommentarer
Postat av: Amirellen

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2011-03-10 @ 15:04:25
URL: http://amirellen.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0