I`m taking this road

Nå nu ska jag berätta vad som är tänkt framöver,för jag tror inte jag nämt särskilt mycket om det.

Anländer som sagt till ön på Kristihimmelfärds,13 maj vill säga.Sen är jag lite ledig och börjar den 1 juni jobba på Salongen,ni alla borde veta var den håller hus(brevid julius cafe),och där ska jag vara till den sista augusti.Sen får vi se vidare.Men jag har tänkt stanna på ön tills årslutet iallafall.Får leta lite jobb till hösten så jag har något att göra,eller liknande.Efter det är planerna lite suddiga ännu,men något har jag nog i tankarna som mer och mer börjar låta som en bra idé.Så det får tiden visa lite framöver.
Tror allt detta blir helt bra(: Och vem vet om "planerna" ändras
Nu vet ni iaf var jag tänkter hålla hus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0