häh?

Alltså,jag kan för hela min värld inte förstå hur människor klarar sig utan att skriva listor,hur ni får allt gjort utan att skriva ner det på en lapp! Det går liksom inte.Jag har en massa saker att komma ihåg,allt sånt där från att komma ihåg att köpa en sorts mtavara till kvällen,vad jag skall göra på stan.vad jag ska hämta ut,vad jag ska komma ihåg att gå in och läsa på,att jag ska bränna en cd,att typ lacka naglarna.Och vad jag ska köpa i sverige.Vilket jag just klottrat ner,både mat,kläder,från båten och Ikea lista.
Ärligt talat,jag förstår iinte hur man kan komma ihåg allt i huvudet,och verkligen få det gjort då.
Kanske det bara är jag som har minne som en guldfisk

Kommentarer
Postat av: J

Jaa, tänk så mycket man måste glömma bort om man inte skriver listor...



Så du minns bara tre-fem sekunder av ditt gångna liv...? Intressant.



(guldfiskar minns bara tre-fem sekunder bakåt). Sweet!

2010-05-26 @ 14:31:24
Postat av: Casandra

Jamen nu har jag ju faktiskt inte googlat guldfiskarnas minne:D meen okej.Jag minns lite mer,men ibland tror jag nog det har farit efter 1 minut,sånt där när man ska hämta något och går iväg och kommer inte ihåg vad man skulle hämta! ja hoho

2010-05-26 @ 16:54:20
Postat av: Jens

Det är nog bara jag också som är knäpp nog att googla hur långt minne en guldfisk har. Men iaf. Listor är bra, inget skitsnack där inte... :)

2010-05-26 @ 18:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0