det ger balans

Åh,nu mår jag mycket bättre! Jag kan inte förstå hur förbannat vacker naturen är här.Den ger mej sån ro i själen,och ett leende över hela mej.Välbefinnande.Att få se björklöven röra sig av vinden,vattnet speglas i en trädstam av solen,fåglarna kvittra,se blommorna längs vägen,känna doften av det som omger mej.Jag behöver det här runt mej för att må bra.Och ärligt talat så finns det ingen annan plats än här som jag vill vara på just nu.Saknar vissa personer,men ångrar endå inte att jag kommit tillbaks.Och det finns mycket att oroa sig för,men just nu och överlag så mår jag faktiskt rätt så bra! och det är en väldigt fin sak att känna.(att förresten vara ensam här känns väldigt mycket bättre än att vara ensam någon annanstans i världen)

Nu ska jag äta marängkaka(mamma provlagar inför nästa vecka och studenten) och se lite Sommarkrysset i soffan i nedre våningen(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0