Expert

Vet inte vad som händer,men har råkat få norska "kändisar" i stolen.Det bästa är ju att jag inte vet om det,ingen koll alls sååklart! Sen också andra som jobbar på tv och säger att dom måste ha det precis likadant klippt nästa gång.Men suure liksom! Iaf så händer det mycket på Hasle torg!
Idag blev jag sittandes på t-banan i en säkert en kvart(hopplöst detdär) och med det for det lilla av min träningslust.Så istället gör man en massa annat,som att rakar mina trollskogs ben,tvättar sminkpenslarna(och det var fan på tiden),lackar tånaglarna med gammalt nagellack,planerar matlista och lagar lunch! Se som man hinner med och nu är det Andra avenyns tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0