tight

Mina rumpmuskler fick sig en rejäl omgång igår,har verkligen inte missat att jag faktiskt har några sådana idag! Sådär annars så tänkte jag att jag skulle få upp motivationen och dra igång ordentligt nu dom sista veckorna till påsk,men märkte idag hur segt det är att träna själv i gymmet.Har verkligen börja tröttnat på det.Dock krockar oftast arbetstiden med grupptränings passen.Så jäkla typsikt! men måst försöka pussla ihop lite,eller helt enkelt försöka hålla mej i kragen då jag väl kör egen styrka.
Förresten så är mitt humör helt bra,och har hållit sig fint hela dagen:D
Snart ska vi kolla norska Paradise Hotel,haha det där programmet är ju heelt koko!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0