Underligt ställe

Äääntligen Fredag! Är super glad för det,för imorgon anländer Mamma och Mommi hit till Oslo! Wihu:D Helt koko känns det egentligen som,när man inte sett dom sen jul och nu kommer dom hit till Norge och huset.Men ska bli så trevligt att få umgås hela helgen och få visa dom salongen och att dom får träffa Stine(: Fan vad niice.
Förresten så blev jag heelt chockad när jag stod och letade efter sockor i klädlådan och upptäckte att jag inte hade några rena!! Det händer sen aldriig,jag är ju en sån som alltid har en jäkla massa par,herre,så nu får det bli ett skitig par imorrn,och det ska rusas och inhandlad flera!
Just det,t banan är nog en liten värld för sig,påväg hem ikväll så börja en tant berätta för mej om sin bröstcancer(som hon då fått glädjande besked om idag)
Nattii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0