Att det vaar....

Här är det lite av en öken.Fast vi har haft super fina dagar här.Så jag mår allt bra om ni undrar! Bara lite sådär att denna vecka känns som en transport sträcka, till något jag faktiskt inte vet vad är,kan ju liksom inte börja hoppas på fredag nästa vecka riktigt ännu! Men när jag inte har något att dela med till er,så hoppar jag över dom där väldigt onödiga bokstäverna(som jag kanske redan skrivit nu?)
Man märker ju förresten hur utsatta vi är på den där lilla holmen där borta! haha.Man borde nog tänka igenom det noga innan man får för sig att bosätta sig där:p Hallå liksom,vad händer med världen och dess väder just nu? något är ju lite luurigt
Kom ihåg att kika in på svt:s hemsida och se på Landet Brunsås,om ni är lite intresserade isådant där som det handlar om:D
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0