Har ni sett noga på dom?

Kom på att jag inte hade hakat fast min fotlänk för sommarsäsongen,och började leta fram den,då hittade jag också en tåring,som jag nu också skulle peta dit ner.Men fyfan alltså,hur jäkla äckligt är inte fötter och tår?! Blev ännu mer äcklad när jag fick dit ringen,mååste tusan vara en av dom äckligaste sakerna på människokroppen! Vad är grejjen liksom,min andra tå ser ju helt förfärlig ut.Och när jag skulle skriva det började tankarna fara iväg,vad heter egentligen tårna,och att jag inte var dum nu?Och wikipedia gav mej svaret,
Till skillnad från handens fingrar har tårna inga särskilda namn, även om den största brukar kallas stortå och den minsta brukar kallas lilltå. Inom anatomin har man i stället givit dem nummer från ett till fem, så att stortån är den "första tån" och lilltån den femte.
Se där ja,men hittade också några roliga förslag,vad sägs om,
Från lilltån till stortån,Lilltåa, tåtilla, tillrosa, kroknosa och stortompen upp i vädret!
haha,men jag har fotfobi endå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0