solen i ansikteet

Iallafall,påtal om det.Ikväll har jag vart fotoassistent,och efter det vet jag att det inte är något jobb jag skulle ta.Blivit knuffad hit och dit,tillsagd och lite skälld på för att jag inte höll som jag borde,och snällt fått stå i konstiga vinklar medans myggorna fritt fick suga mitt blod.Men det var riktigt skönt med fötterna i vattnet,och en liten smutt champagne,sådär när vi var färdiga med student fotograferingen. Fick återigen umgås med min Madde(vilket är helt stört att det igen känns som om vi sågs igår,fast det var månad sen!),och det är helt knäppt att jag igen,på riktigt kan stå och krama och pussa på henne! lovelyy ju
Jag gillar er alla och jag gillar stället,jag gillar stunderna,fast dom är små.Det behövs inte så mycket,men det behövs något
Godnatt

Kommentarer
Postat av: mad

bubbegull <3

2010-06-06 @ 17:45:34
URL: http://www.mad.ax

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0