ror inte

Igår,efter att vi vaknat till liv( och garvat åt kvällens alla bilder) så skulle vi fara och försöka fräscha upp oss lite.Tre brudar och en snurrebåt,kan ju säga att det blev äventyrligt! Men kvinnor som vi är så fixar vi allt endå tillslut.Haha,underhöll lite folk,men kom oskadda tillbaks. Sen var nog alla rätt så slitna.Låg i en mysig hög på verandan i solen hela dagen,tills alla kom på att dom skulle fara.I med ett ton packning i lilla båten och puttra över till den stora.När jag väl kom hem så drog jag hemifrån,men kom snabbt på när jag väl satte mej ner,att det nog inte gick riktigt bra och det var bäst att fara hem och sova. (Jag somnade med ett leende på läpparna) Tack återigen,och nu var det sista inlägget om detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0